הסיבים 18, פתח תקווה

  שירות לקוחות  03-6051666

מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם

ונחזור אליכם בהקדם

    מחלקת ליווי ואבטחת טיולים

    מחלקת ליווי ואבטחת הטיולים בחברת א. מוקד אבטחה ושירותים בע"מ מורכבת מעילית המאבטחים/ות, מגישי/ות העזרה הראשונה (מע"ר) והחובשים בישראל.

    כל המאבטחים/ות המע"רים/ות והחובשים במחלקה בעלי הכשרה מתקדמת ותעודות הנדרשות לצורך ביצוע משימותיהם, בין אם חמושים או לאו בהתאם לדרישות גוף מנחה ורמה ממונה.

    צוותי אבטחת וליווי הטיולים יעניקו לכם/ן את השקט הנפשי הנובע מן הידיעה שהטיול השנתי, הגיבוש לחבר'ה מהעבודה או טיול תנועת הנוער שלכם/ן מלווים ומאובטחים על ידי צוותי חברת א. מוקד אבטחה ושירותים בע"מ.

    כל מאבטחי /ות המחלקה מונחים להתנהלות מאירת פנים מותאמת לאופי המסלול וגילאי הקבוצה, הינם מלאים /ות באהבת הארץ, נופיה ומסלוליה, נכונים לשמירה על ביטחון וחיי המטיילים בכל מצב בלתי צפוי וצוותי הסיוע הרפואי ידעו לתת מענה אפקטיבי, איכותי ואנושי מקרה חירום ועד חבירה לכוחות הצלה בשטח.

    על איכות מחלקה זו מעידים עשרות קבוצות הנוער והמבוגרים, מתנועות הנוער, בתי הספר והחברות הפרטיות אשר עברו בהצלחה וביטחון את הטיול המדהים שלהם יחד איתנו.

    כשאתם מתכננים את הטיול הבא, בעיר או בשטח, עם לינה או חד-יומי, מאבטחי מחלקת ליווי הטיולים בחברת א. מוקד אבטחה ושירותים בע"מ הינם הבחירה הנכונה, האמינה ומתבקשת מכל.

    אנו מצפים בקוצר רוח לאבח את הטיול הבא שלכם/ן!

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל